Wednesday 11 January 2012

Sekolah Dan Kelas Baru..

Assalamualaikum..hyep..hyep..lamanya tak cerita kat sini rasa rindu sangat dekat awak..awak..awak semua dekat sini..nak tahu tak..hari tuhh first day sekolah saya dapat kelas 4 Cekal..mula-mula memang saya ada rasa takut juga lah masatuhh tetibe nama saya disenaraikan dalam kelas tuhh..tapi Alhamdulillah lah sebab saya dapat juga masuk kelas sains tulen..memang saya nak sangat kelas tuhh,insyallah saya akan bawak subject-subject tuhh semua dengan elok..doakanlah saya dapat memahami apa yang cikgu-cikgu ajar dalam kelas..
Hurmm..lepastuhh nak cerita pasal tahun baru pulak..HAPPY NEW YEAR ALL'S..hurmm..apa azam tahun baru nie..???saya..???
saya punya azam baru just nak belajar baik-baik untuk tahun nie..tak boleh cakap bersungguh-sungguh,nanti memang tak jadi kerja..lagi satu azam,saya nak jadi seorang yang setia pada seseorang yang saya sayang..hurmm..insyallah..harap-harap tak adalah ayat ''PUTUS'' untuk tahun nie..saya dah serik dengar kata ''putus'' dari kawan-kawan yang selama nie tak pernah nak hargai kawan sendiri..by the way saya tak kisah pun or  orang putih cakap ''NO WONDER''..hehee..
Lagi satu pasal awak Capital M..tahniah dapat masuk kelas 4 aliran 2..saya tahu yang awak memang pandai..kat sekolah memang susahlah nak berhubung dengan awak..nanti ada yang syak lain pulak dekat kita..maaf..  <3
Nie budak laki..tp diorang nie degillah..tak tahu nak cakap..
nanti nak cerita pasal sorang2 plak kat snie..
Nie cerita dalam kelas pulak,saya selalu ketawa je bila dapat masuk kelas dengan budak-budak bekas kelas 3 Cekal tahun lepas(2011)..lagi-lagi budak lelaki selalu buat perangai..semuanya suke nak jadi lawyer..tapi lawyer buruklah..huhuu..macam mana semua cikgu tak sakit hati dengan perangai kite semua..bila cikgu sruh senyap,kite semua bising..tapi kita semua macam family dah..memang kalau gaduh tuhh perkara biasalah..apa ye kata orang dulu-dulu..???haa..!!! gaduh-gaduh manja keluarga dalam kelas..hehee..
haa..nie lah kite orag dalam kelas..bila nak amek pic je,semua sibuk..tak malu kan..???
tyme nie kita orang menang kelas terbersih..beselah..budak pembersih..

nanti sambung balik ye..daa..assalamualaikum..  <3

2 comments:

  1. assalammualaikum...aina...rse mcm nk nangis je ble bce psal bdak 3cekal 2011 tu...sebak sangattt...yes,we are family of 3CEKAL forever Insya-Allah...AMIN...

    ReplyDelete
  2. yup..memanglah..sape tak rindu kawan..???hehee.. sdeyh sgt.. :')

    ReplyDelete