Tuesday 27 December 2011

Terima kasih Tuhan..

Assalamualaikum..Terima kasih Tuhan kerana memberi saya peluang untuk berkawan dan mengenali dia..walaupun tak lama pekenalan kita and belum 10 tahun,saya rasa beruntung sebab dapat kenal dengan awak yang baik hati nie..kalau awak selalu baca blog nie,memang saya suka..boleh peli awak kan PUTIH..???hihii..jangan risau..saya akan ketawa bila ingat balik apa yang awak cakap kat saya..benda yang tak masuk akal lah Capital M..saya tahulah awak kurus,tapi tak yah lah perli saya pulak sebab saya dah gemuk gila sekarang nie..
Tahu tak yang saya boleh pengsan terkejut bila awak cakap yang saya dah kurus..memang saya ketawa tak berhenti-henti..lagipun serious saya cakap yang awak dah putihlah <3..hehee..terkene pun awak malam tuhh kan..hurmm..selalu kenekan saya..sekarang bila diri sendiri dah terkene,baru tahu macam mana saya rasa..kan Capital M..???salam.. 
<3  'Aina Amanina Sali

No comments:

Post a Comment