Wednesday 14 March 2012

Senyum + Ketawa = Bahagia

Assalamulaikum..fuhhhhh(tiup)..dah berhabuk nie..lama dah tak jenguk-jenguk blogglest..hehee..hurmm..this time, I want to speak in english .. once in a while I want to also be female english ..hehee .. huhh .. you know that when we are happy, we are always smiling .. if your loved ones that make us smile, we will be more happy .. right ..?hehee
Hehee..buang tebiat betu ah saya nie kan..???tak apa..htapi memang betullah kan,kalau orang yang kita sayang buat kita ketawa and tersenyum..saya nak ucap terima kasih je dekat awak sebab sentiasa sabar dengan perangai saya nie..saya tahu saya tak sempurna macam orang lain..
senyum boleh buat kita hilang ''stress'' or apa -apa jelahh..hurmmm(1001 bunyi)..hehee..
happy..happy..happy sangat..!!!
terima kasih <3..walaupun awak cakap saya lain..

No comments:

Post a Comment