Thursday 23 February 2012

Muhammad Firdaus Bin Norizan..

Assalamualaikum..daus..aku tak tahu nak cakap apa..cuma yang penting kalau selama nie aku ada buat kaw marah masa kita gaduh-gaduh dulu uhh aku mintak maaf sangat-sangat dekat kaw..aku tahu yang kaw selalu marah dekat aku..tapi hari nie 23/2/2012,kaw dah buat aku menangis and terharu tengok kaw..even kaw selalu marah aku..ejek aku or apa-apa jelahh..aku tahu yang kaw baekk sangat..aku tahu hati kau lembut..
           kaw baik sangat daus..nanti pandai-pandai kaw jage diri..jangan nakal-nakal dekat MRSM sane..aku tahu..walaw kaw tak nak sekalipun masuk MRSM uhh,but kaw still kene belajar untuk masa depan kaw..takpelahh daus..kaw kan kuat..be strong okayy..by the way kite orang semua akan rindu dekat kaw..
           ramai yang tak percaya and tak dapat nak terima yang kaw nak pindah..but..kita orang akan teruskan kita orang punya urusan dekat sinie..tapi bila kaw dah tak ada nanti,mesti kelas dah tak riuh macam dulu lagi..kaw and budak2 laky laen adalah penyeri kelas CEKAL..nanti aku dah tak dengar orang nyanyi lagu RAHSIA CINTA(CHOMEL)..hurmm..memang aku tak percaya yang kaw nak pergi..aku harap sangat yang semua nie mimpi..tapi dah tak boleh nak buat apa..semua nie kenyataan..kite hanya mampu merancang but Allah yang menentukan semuanya..
           nanti dah tak ada orang nak melawan cikgu masa mengajar..hehee..aku suka tengok kaw bila kaw tengah ketawa sambil buat lawak yang tak seberapa..tapi menggembirakan haty kita orang semua..sorry aku tak mampu nak ucap depan-depan kaw..by the way,tahniahh sangat-sangat..
           janagn nangis taw baca blog nie..nie je luahan hati aku untuk kaw..hurmm..harap kaw dapat terima semuanya nie seadanya..kaw pergy nanti jangan lupa kita orang semua..ingat semua kenangan kaw dengan kamy semua nie..jaga diri..jaga diri..jaga diri..wish u luck..


jangan lupa kami semua dekat sini daus..!!!

No comments:

Post a Comment