Tuesday 11 October 2011

Akhirnya..!!! Setelah 3 tahun menunggu,ia tamat juga..

Assalamualaikum..apa khabar,sihat..???dah makan..??? Lame tak update blog because busy nak PMR.. But now,dah boleh enjoy sepuas-puasnya..hehehe.. Tapi kena jaga diri juga untuk SPM 2 tahun lagi..huh..lega~sebab dah habis exam besar untuk form 3..hurmmm..dalam masa yang lama juga,banyak cerita yang best..tak boleh bagi taw yang sepenuhnyalah ceritanya because malu sesangat..lagipun benda ni taklah penting sangat macam benda yang teruk..benda nie just hadiah yang paling best..rahsia..rahsia..rahsia..
Lepas PMR nie,kita orang budak-budak kelas dah plan macam-macam dah..ada yang cakap nak pergi sinilah..situlah..macam-macam kerenah budak 3 Cekal yang degil and nakal sangat-sangat..
Hurmm..sekarang nie saya tengah ada masalah..hurmm macam mana nak minta tolong ye..???sebenarnye benda yang saya nak story nie memang susah sikit lah nak bagi taw because perkara nie akan buat orang yang akan baca story nie terasa..saya tak nak lukakan hati dia..saya dah berjanji dengan diri saya dan dia yang saya takkan kecewakan dia(hubbu saya)..
 saya tak nak kecewakan dia dan saya tak nak dikecewakan oleh dia..ini kerana saya sayang dia sangat-sangat..hurmmm..rasenye lebih baik tak yah story pasal nie and lupakan jelah..
HAA..lagi satu..maybe last story kowt..kenapalah demam saya nie lama pulak..start dari pertengahan tengah ambil exam PMR..huhh,perih di hati je yang tahu..nak batuk susah..nak bercakap lagilah malu sebab suara dah jadi sengau macam unta..hehee..boleh main-main pula..lagipun bila dah demam,barulah saya tahu siapa orang di sekeliling yang prihatin and ambil berat pasal sakit saya..tak lupa juga pada ubat saya(hubbu saya) ''thanx <3''..ALLAH sahaja yang dapat membalas semua jasa baik awak pada saya..
melompat kegembiraan setelah habisnya PMR.. 

No comments:

Post a Comment