Thursday 13 June 2013

Saya Rindu Awak ! ! !

Assalamualaikum....Buat Awak Yang Tersayang Lagi Tercinta....


mula sekali,saya nak minta maaf pasal hubungan kita..saya dah banyak buat salah..saya yang meretakkan hubungan nie..cinta yang dulu bersemi,hilang macam tuhh je..saya tahu saya salah dan buat awak kecewa dengan saya..saya kesal..saya rindu awak..saya rindu kita..saya rindu cinta yang pernah kita semai..
awak..tak pernah ada orang mencintai saya sebagaimana awak mencintai saya..saya tak boleh hidup kalau awak tak macam dulu..saya rindu awak..awak tak rasa ke benda yang sama macam mana saya rasa skarang ni ???kalau awak nak tahu..rindu tuh lebih sakit dari sakit hati..rindu tuhh boleh membunuh..
terimalah saya seadanya..maafkan saya untuk semua..saya mohon dan jagalah hati saya elok-elok..saya tak tahu nak terangkan dekat awak macam mana..saya tahu saya salah..awak tahu yang saya ni kuat sangat cemburu..saya cemburu awak dengan orang lain..awak untuk saya..saya tahu awak ramai peminat..

saya nak awak tahu..walaupun perangai saya teruk macam nie..saya tetap setia pada yang satu..saya cuma ada awak..saya nak awak jadi milik saya..biarlah orang kata saya berangan..biar mimpi saya sampai ke bintang..walaupun saya rasa tak mungkin untuk adanya awak di sisi saya..tapi saya dah pernah mimpi kita hidup bersama..kita bahagia bila hidup bersama dengan si kecil-si kecil kita..
jauhkan mimpi saya ??? tahu kenapa ??? sebab saya sayang awak..saya baca mesej kita yang dulu hari-hari..saya rindu nak awak mesej saya and wish good night kat saya..awak akan cakap ayat hikmat tuhh dekat saya..saya rindu saat tuhh..Allah je yang tahu perasaan saya ni dekat awak..saya sayang awak..
awak..impian saya semua dengan awak..harapan kita macam mana ???saya taknak ia musnah macam tuhh jee..saya rindu nak panggil awak Abi , Sayang , Abang , and all..rindu sangat..hehee..bile fikir balik saya akan senyum sorang-sorang..hurmm...bila awak nak call saya lagi??? saya nak borak dengan awak..saya nak awak panggil saya "Sayang" lagi..saya nak awak panggil saya "Ayang" jugak..saya nak awak !!!
impian kita sesama..nak hidup sesama..selalu berangan hidup dengan awak..bolehh..???
*takkan ada orang yang boleh mencintai saya sebagaimana awak mencintai saya..
*takkan ada orang yang boleh merindui awak sebagaimana saya merindui awak..
*takkan ada orang boleh mencintai awak sebagaimana saya mencintai awak...
*takkan ada lelaki yang faham dan kenal saya sebagaimana awak mengenali saya..
=> saya harap awak terima saya balik..insyallah saya tak buat lagi ape yang saya dah buat dan menyebabkan hubungan kita nie retak..
saya nak keluar berdua lagi dengan awak..kita makan aiskrim sama-sama..saya merindukan awak setengah mati merindu..saya suka keluar dengan awak..awak protect saya..awak pegangkan purse saya..hehee..comel sangat sayang..saya rindu nak lepaskan benda macam tuhh lagi..saya tak boleh lupa semua kenangan..
ingat tak masa dekat bustop,balik dari beli barang tuhh..hujan lebat..kita dua dekat bustop..kesian awak..dah lahh hari jumaat..saya ajak awak keluar lagi..awak dah sejuk dah time tuhh..macam nak beku..hihii..kelakar sangat..sebab time tuhh mus,azie and erma nampak kita..dekat bustop tuhh awak ade cakap pasal awak suka dekat budak yang tengah makan aiskrim "tiramisu"..awak tahukan siapa yang tengah makan aiskrim tiramisu tuhh..???hehee..
then balik tuhh kena jalan kaki..penat tau..saya nak awak teman..kalau awak teman,mesti tak terasa penat tuhh..tapi saya tahu time tuhh dah nak maghrib..so awak tak boleh temankan saya..tak apa..balik tuhh saya senyum je sepanjang jalan..tak tahulah ade orang pandan ke tak..kalau orang pandang mesti dorang cakap dah kenapa dengan saya nie..hehee..
huhh..sampai sini dulu ye wak..saya harap awak maafkan saya and terima saya balik..saya rindu kita yang dulu..saya tunggu awak contact saya..tuhh pun kalau awak sudi..saya tunggu ~ setiap hari saya tunggu panggilan rindu awak..  <3  <3  <3
Mr AA  sayang awak ABI !!!

dengar tau.......

No comments:

Post a Comment