Thursday 18 October 2012

Istikharah Cinta



before baca post kali nie,bukak lagu link nie ekk..   ---->  http://www.youtube.com/watch?v=aOyZcHH-Ynk&feature=related    terima kasih...   :)
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu

Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa
Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Diistikharah cinta

Andai saya boleh buat bercakap dengan awak pada waktu ini..saya nak cakap yang saya sayang awak..saya harap cuma Allah je yang bolehh pisahkan kita..percayalah dengan hati awak..jangan pernah menipu atau membohong hati awak..saya tak paksa awak untuk terima saya,cuma saya harap yang awak boleh terima saya seadanya..
Ketika awak tak ingin melihat saya..saya minta maaf sangat-sangat..saya tak berdaya nak hindari terlalu jauh dari awak..bila awak cakap yang awak tak nak bercakap dan tengok saya,hanya Allah je yang tahu perasaan saya masa tuhh..saya juga harap sangat time tuhh awak tarik balik katakata awak yang buat saya kecil hati tuhh..
Hubungan kita biarlahh Allah yang tentukan..saya cuma berserah segala-gala pada-Nya..terima kasih sebab dulu pernah jadi milik saya..walau kita tak dapat bersama,tapi saya rasa gembira sebab pernah dapat merasai hidup dengan awak..saya banyak salah and buat awak tak puas hati dengan perangai saya..saya hanya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan..
:')  terima kasih buat saya macam nie...


No comments:

Post a Comment