Thursday 7 June 2012

Kenangan..

Assalamulaikum..salam sejahtera..
semalam memang hari yang sedih bagi saya..huhuuu..tak tahu lahh..patutnya saya gembira,tapi nie terbalik pulak..waktu pagi tuhh pergi umah cg roslan untuk buat rutin harian(jaga budak)..hikhik..pastu dalam pukul 1 or 2 macam tuhh saya,siti zulaikha and nabilah(adik daus) nak balik rumah..mase lepas hantar bilahh balik,saya ngan siti duduk kat bus stop untuk tunggu bus..
            Lepas 10 or 15 minit,bus pun datang..bila bus tuhh jalan je sampai segambut masjid,loceng pun berbunyi..saya pun saja lahh nak tengok ade ker sape-sape yag saya kenal..tiba-tiba nampak Aina and ummi die(capital A family)..mula-mula memang dah nak tegur dahhh..tapi bila ternampak je baju warne hijau or biru,saya dah rasa berdebar dahh..memang tak jadi nak tegur lahh masa tuhh..terus wat tak tahu je pandang tempat lain..rasanya dia nampak lahh saya naik bus tuhh(capital A)..terukkk..!!!wajah yang pernah saya sayang..
            Balik je kat rumah,skype dengan Syamim Ilham(bdak kem)..lepas skype je..dalam pukul 5 or 5.30 petang,cg roslan pun datang rumahh..sebab nak pergi pasar malam sama-sama..pergi jer pasar malam uhh..tiba-tiba tengah beli makanan yang bersebelahan dengan kedai baju,nampak lagi Aina and ummi die..pastuhh apa lagi..berdup-dap dup-dap lahh jantung saya nie..memang tak caya..mata nie pergilahh melilau cari capital A..harap kaly nie nampak lah muka dia..sebab sebelum tuhh tak nampak lagi muka dia..hurmmm..cari..punya cari..akhirnya nampak muka die..pastuhh..pandang tempat lain..malas nak pandang muka dia..sebab die penah cakap dia nak lupakan semua kenangan bersama..huhuuu..memang sedihh lahhh..
           Saya ngan cg pun balik..sampai situ je lahh wat masa nie..nanti kalaw ada jumpa lagi capital A nie nanti,saya story lagi..lagi pun sekolah dah nak start nie,lagi lah senang jumpa die..hari-hari pulak tuhhh..nak..xnak kami satu kelas..wassalam..
<3 <3 <3
P/S  : saya takkan dan tak boleh nak lupakan kenangan lama tuhh..memag susah..AMAT SUSAH..!!!saya minta maaf lah kalau benda nie boleh buat awak marah saya..

No comments:

Post a Comment