Wednesday 25 May 2011

TUHAN BERIKAN AKU CINTA..

ingatlah... kita juga berhak untuk rasa bahagia. cuma mungkin cinta itu belum jadi milik kita. dan kadang2 kita boleh memberikan cinta sejati kpd seseorang, tapi tak semestinya org itu akan memberikan balasan cinta yang sama kepada kita.... sbb itulah walau pun aku kecewa, tapi aku cuba memujuk hatiku sendiri kerana aku pasti aku juga berhak untuk bahagia dan dicintai...

aku belum jumpe lg sang adam yg btl2 iklas mencintai aku...
Ya Allah..berikan aku cinta..
Ya Allah.... besarnya rahmat mu dlm menduga semua umat dlm percintaan.... seperti ku yg mengharungi kehidupan selepas perpisahan dialam remaja ini...
Hanya padu Mu ku memohon.. tujukan dan berikan cinta padaku di dunia dan akhirat...
ya Allah.... dalam pada aku memujuk hati ini... kadang-kadang aku rasa amat kecewa kerana hingga kini aku dapat rasakan yang aku masih belum dapat cinta darinya... hanya aku yang mencintainya... aku masih belum dapat cinta wahai ya Rahman, ya Rahim.... kenapa begini malang sekali nasibku???
Cinta itu amat menyakitkan... bagiku cinta kepada manusia tak perlu wujud dalam kehidupan..
semoga mendapat petunjuk dari-Nya

No comments:

Post a Comment