Saturday 9 April 2011

tiada ungkapan perpisahan antara kita...

begitu lah cinta aku
harini kita bercinta dan aku harap yang kita tidak akan putus kerana aku sudah benci untuk mengenali lelaki,akhirnya kau datang dan membawaku kealam cinta kembali..cinta..cinta..cinta..ayat yang selalu di keluarkan oleh lelaki dan aku terlalu benci dengan CINTA..!!!setelah kita bersama sampai hari ini,aku mempercayai dirimu dengan tiada rasa was-was terhadap dirimu..aku juga harap yang kita akan kekal selama yang mungkin..jangan kau pergi untuk meninggalkan aku..aku..disini dengan sejuta cinta untukmu,.lagu itu sering bermain difkiranku kerana lagu itu membuatkan aku teringatkan dirimu...kalau boleh aku dah taknak bercinta sebab aku nak study dulu and aku terpaksa memilih jalan ini,kerana ini mungkin adalah yang terbaik untuk aku meneruskan ape yang akan berlaku selepas ini..jadi mulai hari ini aku akan menjaga diri dengan lebih berhati-hati memilih pasangan...

No comments:

Post a Comment